Resolució del Premi Fundació La Bastida 2023

ImatgePremi2023

¡Ja tenim a les guanyadores de la segona edició del Premi Fundació La Bastida 2023!

Un premi que aspira a impulsar projectes de l’Economia Social i Solidària (ESS), orientats cap a la consecució del benestar comú, i que tinguin una clara vocació social, democràtica i igualitària.

Enguany, s’han presentat vint-i-sis entitats d’arreu de Catalunya, amb propostes de diferent caire: socials, culturals, educatives…

Tot i la dificultat d’escollir entre les vint-i-sis propostes presentades, el jurat ha decidit atorgar el premi a la Fundació Mescladís amb el seu projecte Cuinant Oportunitats, l’Associació Punt de Referència amb el projecte Llars El Pas: innovació en habitatge cooperatiu per a jovent extutelat i l’AFA Escola Joaquim Ruyra amb el projecte Escola de Vida. Cada una d’aquestes entitats rebrà una dotació de 3.000€.

Hem valorat el benefici col·lectiu rere dels seus projectes, l’aplicació de criteris ambientals, socials i de governança i el seu compromís amb l’ESS, entre altres qüestions. Des de la Fundació, els hi donem l’enhorabona i desitgem que el premi sigui un impuls per desenvolupar els seus objectius.

Per descomptat, agraïm a totes les entitats que ens heu enviat les vostres propostes, i desitgem tornar a comptar amb vosaltres en futures oportunitats.

¡Enhorabona i gràcies a totes per la feina que feu!