Premi Fundació La Bastida

premi_screen

Des de Fundació La Bastida tenim el compromís d’ajudar a les Cooperatives i entitats de l’Economia Social i Solidària, també a través del finançament, i és amb aquesta finalitat que tornem a convocar el Premi Fundació La Bastida.

El premi es convoca anualment i té com a objectiu reconèixer les iniciatives dins l’àmbit de l’Economia Social i Solidària que incorporin criteris socials, ambientals i de governança i que tinguin un impacte positiu i transformador al territori.

La segona edició del premi s’ha convocat al 2023 amb aquestes  Bases i Formulari de presentació i amb una dotació de tres premis, cadascun d’ells per un import de 3.000€.

En aquest enllaç trobareu la resolució de l’edició d’aquest 2023.

Volem ajudar a que els projectes de l’Economia Social i Solidària creixin i aquest Premi és la nostra contribució!

Dades de l’edició del 2022.