Formació

SUMA'T A L'ess
Projecte Singulars

Fundació la Bastida volem canviar les coses. Venim del Cooperativisme i de l’Economia Social i Solidària (ESS), uns models capaços de contrarestar els efectes del capitalisme i superar-lo. A l’ESS existeixen majoritàriament cooperatives, però també hi ha associacions, fundacions, mútues, societats laborals, etc. i juntes aporten beneficis a la societat i el medi ambient, i construeixen societats més igualitàries.

Perque, siguem honestes, necessitem un canvi. El sistema capitalista fa ja anys que havia de desaparèixer, però no ho fa. Encara resisteix, es reinventa i si has lluitat, t’haurà guanyat i t’hauràs frustrat. Però hi ha un esperança: ¡FES ECONOMIA SOCIAL I SOLIDÀRIA! ¡SIGUES ECONOMIA SOCIAL I SOLIDÀRIA!

El curs Suma’t a l’ESS aprofundeix en l’Economia Social i Solidària com alternativa al capitalisme. Però no es tracta d’un curs en què fas la formació i després ja veurem què fas amb la teva vida. No, des de Fundació la Bastida volem que surtis amb un projecte, i per això a més ajudem a fer-lo realitat a través de tallers d’assessorament personalitzats, i fins i tot amb aportacions monetàries a través del Premi Fundació la Bastida, amb el qual es pot optar a un ajut econòmic de 3.000€.

Suma’t a l’ESS, un curs en el que volem que es pregui consciència, perque això és el que ens fa moure realment. T’apuntes?

El curs consta de 5 mòduls:

• Mòdul 1: Historia del Cooperativisme i de l’ESS
  • Mòdul 2: Contextualització de l’ESS en l’actualitat
  • Mòdul 3: Criteris socials
  • Mòdul 4: Criteris ambientals
  • Mòdul 5: Criteris de governança

Aquí et deixem la GUIA del curs i el formulari d’inscripció.

Promou:

Finança: