Col·labora

Des de Fundació La Bastida creiem fermament en la capacitat de l‘Economia Social i Solidària com a mitjà per a la transformació social. Comparteixes el nostre compromís amb la societat? Si vols contribuir a aconseguir aquest objectiu i col·laborar amb la nostra Fundació, ho pots fer de diferents maneres.

Fer una donació

La teva ajuda ens permet impulsar projectes per el foment de l’Economia Social i Solidària, contribuint així a una veritable transformació social. Per fer la teva donació pots omplir el següent formulari.
Si fas domiciliació bancària omple el compte corrent i el titular del compte. Les transferències bancàries es poden realitzar al IBAN de la Fundació ES50 1550 0001 2600 1561 1429
Si vols domiciliar la donació introdueix el teu IBAN

També tens l’opció de fer Bizum amb el codi 09307

Des del teu banc pots clicar al botó Donar ONG i indicar el codi de Fundació La Bastida 09307

Si fas el donatiu per Bizum envia’ns el comprovant i les teves dades (nom, cognoms, NIF, e-mail i mòbil) a colabora@fundaciolabastida.org

I si tens qualsevol dubte, contacte amb nosaltres trucant al telèfon 93 5150579.

Les donacions a la Fundació La Bastida, com a entitat subjecta a la Llei 49/2002, tenen deduccions fiscals, tant en la declaració de la renda de les persones físiques (IRPF) com en l’impost de societats (IS).

Pots desgravar el 80% dels primers 250€ que donis i a partir d’aquest import, el 40%. Si portes més de 3 anys consecutius donant a la Fundació La Bastida, la desgravació puja fins el 45%

Per les empresas, la deducció és del 40%, i pot arribar al 50% si porten més de 3 anys col·laboran amb nosaltres.

Aportant 100€ l’any

Hisenda te’n retorna 80€

De la teva butxaca només surten 20€

Ser voluntari

Si t’interessa l’Economia Social i Solidària i vols fer voluntariat a la nostra Fundació, escriu-nos a voluntariat@fundaciolabastida.org

Ens pots ajudar a través de Teaming

Tens l’opció de fer un donatiu de només 1 € per recolzar la Fundació La Bastida en l’impuls de l’Economia Social i Solidària.

El teu donatiu es gestiona de manera automàtica a través de Teaming.