Premi Fundació La Bastida Edició 2022

La primera edició del premi Fundació La Bastida es va convocar al 2022 segons aquestes Bases i aquest Formulari.

En aquella primera convocatòria es van presentar vint-i-dues entitats d’arreu de Catalunya i de sectors tan diversos com el cultural, l’educatiu, el tecnològic, el dels serveis, l’habitatge, el consum, el tèxtil, les cures, la sostenibilitat o el de la inclusió social, entre d’altres.

Les entitats guanyadores van ser: la Cooperativa de treball Pati Blau Llibres situada a Cornellà de Llobregat i guanyadora del primer premi dotat amb 10.000 €, l’Associació Alba, la Sala Padró, la Cooperativa de salut Cos, l’Escola Comunitària de Formació Permanent La Troca i l’Associació juvenil Casal Popular de jovent de Manlleu Boira Baixa, cadascuna d’elles amb una dotació de 2.000 €.

El 27 de gener de 2023 es va fer l’entrega de premis a la seu de la Fundació La Bastida i vam gaudir del caliu que ens va arribar de les entitats que van participar.

A totes elles els vam agrair l’esforç que van fer per presentar-se i, sobretot, el fet que ens donessin l’oportunitat de conèixer els seus projectes que, no només son interessants, sinó també molt necessaris!